.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب1000 واحد صنفي متخلف در گلستان

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گلستان گفت: طي نيمه نخست امسال بيش از 20 هزار واحد صنفي مورد بازديد و كنترل قرار گرفت كه حدود هزار و 600 واحد صنفي متخلف پلمپ شد.
عيسي خائفي امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي موجبات رضايات مردم و مسئولان را فراهم كرده است.
وي تصريح كرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خوشبختانه توفيقات بسيار خوبي حاصل شد.
خائفي گفت: در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي بيش از 90 هزار حلقه سي دي غيرمجاز و سه هزار و 400 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره كشف شد.
وي خاطرنشان كرد: كشف بيش از 28 هزار پاكت سيگارت قاچاق، 22 هزار ليتر انواع مواد سوختني، 170 قبضه سلاح و 31 هزار ليتر مشروبات الكلي داخلي و خارجي از ديگر موفقيتهاي كاركنان انتظامي در راستاي اين طرح بوده و 11 باند فساد و فحشاء نيز در اين استان متلاشي گرديد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان اظهار داشت: در راستاي اين طرح بيش از 220 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس مردم توسط ماموران انتظامي استان دستگير و 80 نفر از آنها با اخذ تعهد آزاد و مابقي با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
وي ادامه داد: طي اين مدت به بيش از 22 هزار نفر به دليل آلودگي صوتي، ايجاد مزاحمت و بدحجابي تذكر ارشادي داده شد و پنج هزار مانتوي كوتاه و نا متعارف نيز در بازديد از واحدهاي پوشاك جمع آوري و با متصديان آنها اقدام قانوني شد.
وي با اشاره به اين كه تعامل و همكاري بسيار خوب مردم افزود: مردم خوب و فهيم ما بسيار كمك كردند بطوري كه طي اين مدت بيش از 482 هزار بار به مركز 110پليس تماس برقرار نمودند و پليس را در جريان امور قرار دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.